justbeccca

Ola och Anna Skipper?!

Kategori: Allmänt

Kollat på ett avsnitt på debatt på svt´s hemsida, om fettma.. Detta är mina och bara min åsikt om Ola och Anna Skipper.

Hur tänker ni egentligen?
Bara för att man är överviktigt är man inte sjuk eller mindre värd. Det är så ni får det att framstå; Folk som är överviktiga är mindre värda. Ta en titt på er själva innan ni ger er på alla andra, ni ser då fan inte så jävla bra ut själva.
Jag tror inte att ni håller er till era dieter, med tanke på era liv. Så blir de nog en och annan bulle, kaffe, godisbit och speciellt snabb mat.
Sen att dessutom en som är överviktig ska betala mer på flyg och sånt, nej de tror jag inte någon kommer att gilla. De som redan är lite större betalar redan mer än ni någonsin kommer att göra. Så sluta ger er på dem. Det är som om ni är sveriges största mobbare och ni väljer att synas med de och att samhället accepterar det. Men det kan jag säga att jag accepterar inte det. Jag mår illa av att höra era röster, speciellt din anna. Att du bara orkar vara den personen du är. Att du dessutom ska ha ett tv-program är nog bland det värsta. Jag känner folk som kan koster, men bara för att de har en utbildning inom det betyder det inte att de "vet bäst" som du tror att du gör.
Jag blir så trött på att folk kan vara så förbannat jävla elaka mot de överviktiga och ni två är de två främsta jag är mest trött på. Ni får verkligen ta och ge er. Skaffa er en annan hobby och ett annat jobb, de är på tiden att ni gör det.
Anna du är blond och det märks så väl med dina utlägg, du är ju mer blond i själen än vad jag är och du har en attityd som får en att vilja pissa på din grav den dagen du dör. Ola du har en fejkbränna som står härliga till och ett face som ingen skulle vilja möta i en mörkgränd.
Det skulle vara kul att vara med er två en vecka och se hur ni lever. För att se så att ni lever precis som ni lär ut till alla de "överviktiga". För som sagt jag tror inte ett skit på att ni lever så.
Låt folk vara som dom vill vara. Är det några ni vill hjälpa hjälp de som har anorexia. Det är nog de som behöver mest hjälp. En som är "överviktig" har antagligen fötts men tjock benstomme, en som har anorexia har gjort ett val själ och plågar dig själv och kroppen genom livet.

Lotti you go girl;) Jag gillar dig och din stil och jag kan inte förstå hur du behöll lugnet när du satt brevid de dära två i debatt. Hade det varit jag hade jag antagligen fått ett utbrott på dom, risken är väl stor att jag hade vänt mig om och nitat de båda och sagt så nu är ni inte så jävla snygga ni heller. hehe

Visst jag själv är väl den så kallade "normalviktiga" människan. Men jag ligger ändå under mitt bmi eller vad de nu heter. Men bara för att jag är "normalviktig" är jag då fan inte mer värd och jag har fortfarande åsikter som såna som ni. Det finns inte ens ord för er som skulle kunna beskriva er. Ni två äcklar mig och sättet ni är på är avskyvärt. Det är tur att ni har varandra, för i dagens samhälle hade ni aldrig själva överlevt om det bara var en och en. Så ni har verkligen lyckats bra med att hålla varandras huvud ovanför vattenytan. men jag kan helt ärligt säga att jag verkligen inners inne att ni är avskyvärda. Och jag kan itne förstå hur ni orkar hålla på som ni gör.
Om jag var er skulle jag skämmas. För era dåliga beteenden. Era föräldrar har verkligen misslyckats med eran uppfostran.
usch fy och blä!!!
 som jag skrev tidigare, Pissa på era gravar den dagen ni dör. det tror jag fler skulle vilja göra. speciellt dom ni sårar, de så kallade "överviktiga".

Im out
XOXO
//Bambii

Kommentarer

  • Storasyrran säger:

    det är lite synd att du ska dra till med såna grejer som att du ska pissa på deras gravar blir lite mindre seriöst då...annars hejar jag på dej vet du=)

    2009-05-15 | 01:14:04
    Bloggadress: http://saintsof.blogg.se/
  • Anonym säger:

    du jag kan ju ärligt talat säga att jag menade allvar när jag skrev de. jag skulle gärna vilja göra det, för så mycket skit dom två slänger på överviktiga är dom fanimej värd mitt piss.

    2009-05-15 | 01:16:01

Kommentera inlägget här: