justbeccca

oh yeah

Kategori: Allmänt

Kvällen vart ju hur rolig som helst. Mats hämtade mig och Josse hos mig någon gång strax efter nio, då for vi ut till välsviken och kollade streetrace och snackade och lite sånt. Mats körde lite med och utan oss=) Roligt var de, jag som alltid är lite smått koko satt ju brevid mats och sa  fortare fortare. Men som han sa själv, jag leker inte med andras liv, därför kör jag inte för fort, lite gulligt sagt.
När vi var ute i välsviken ringde mamma och sa att grannen hade ringt och klagat på att Baily ylade. Så vi fick ju åka hem och sväng och kolla till han och sånt. Då funderade jag alvarligt talat på att gå upp till grannen, ringa på och fråga vad hennes problem är. Men svaret hade väl varit: Ni är mitt problem.Jaja efter vi var hemma åkte vi för att hämta pengar/ cigg av josses boy Håkan. Håkan och Daniel var ju måttligt fulla redan då när vi mötte dom. Hehe men de är alltid lika roliga och busiga.
Sen åkte vi till shell och träffade folk och snackade mer=) älskar såna här kvällar. Åkte runt lite och kollade läget på olika ställen i stan.
Vid två hämtade vi folk och körde dom. Först Henrik och en tjej, till shell och sedan hem. Sen blev de Johanna, Daniel och Håkan, till shell och sedan hem. Då släppte mats och jag av josse också.
Sedan dess har Mats och jag åkt runt i bilen, åkte till vålberg, edsvalla, skoghall, örsholmen. ja lite över allt. och bara snackade om allt mellan himel och jord. Jag älskar att ha såna vänner, som man kan snacka med om precis allt.Vi såg en bäver och ett rådjur också=)
kom hem för en liten stund sen, ska ta något att äta och sedan sova tror jag. får se om mamma kommer eller inte=) jag har inte hört något från henne på ett tag och jag kan ju inte ringa heller, då mina pengar på mobilen är slut och hemtelen har inte kommit än. de nya nr kommer till veckan=) yippi

Jaja nu vet ni i alla fall hur min kväll/natt/morgon har sett ut.

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: