justbeccca

några timmar senare

Kategori: Allmänt

Ja under kvällen har det inte hänt så mycket.
Johanna kom en sväng förbi föut, så vi alla hamnade i ett samtalsämne om djursex. Det slutade nästan med att alla höll på att spy. Kan inte förstå människor som kan ha sex med djur och jag kan inte förstå vetrinärerna som inte försöker få en lag mot det. De ser nästan såna djur dagligen, hade jag varit vetrinär och politiskt aktiv hade jag nog försökt i alla fall. Med tanke på att jag är en djurvän.


Senare kom Håkan och hämtade mig och josse och Baily så vi åkte ut längst ut på udden av örsholmen och släppte Baily så han fick springa av sig lite. Sen bar det av till McD för att käka lite. Dit kom pappa och var lite social. Håkan träffade några han träffat tidigare idag. Har dock ingen aning om vad de heter och vill inte heller veta.
Det slutade i alla fall med att Håkan nojjade upp sig;P hahah

Nu tittar jag på sex and the city och slappar. blir nog att försöka se om bröllopsduellen om någon min. De blev ju inte så att jag kollade klart på den igår. Snackade i tele istället;) till någon gång runt fem i morse=)

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: