justbeccca

Hos mami

Kategori: Allmänt

Är nu hemma hos mamma och hälsar på. har varit vaken hela natten, men josse och Mats var med tills drygt fem i morse. hehe
nu hade jag tänkt att vila innan jag ska till johanna och fira hennes födelsedag, för idag är det ingen vanlig dag, idag är det Johannas födelsedag, hura hura hura, tralallalaaaaaaa=)

Sen får man se vad som händer, ska förhoppningsvis dricka lite ikväll med min underbara Mattias, finns ingen bättre vän.
Sen kommer ju mitt hjärta Evelin till stan idag också, så henne ska jag verkligen träffa. Kan inte leva utan henne. Hon är verkligen halva mig<3

nej nu blir de bomba kudden fram tills vi ska åka. orkar inte göra något annat, avlider snart. är helt jävla slut.
Kommer nya bilder snart. orkar inte lägga in dom just precis nu.

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: