justbeccca

Helgen

Kategori: Allmänt

Förlåt för en lite smått dålig uppdatering. har inte haft så mycket tid vid datorn under helge.
Fredags var jag i forshaga en sväng på en tråkig ute fest, så vi drog vidare till Deje där det hände mer saker och folk vad mycket mer roliga;)

Lördagen slappade Pinar och jag, vi sov till typ två, vid sex någon gång började vi göra oss i ordning för vi skulle egentligen på fest i skåre. Men tjejen vi skulle med hörde aldrig av sig, så vi hängde med Håkan, Josse och Carro på Kdrs vårmönstring eller vad fan de nu var. Vi hade i alla fall roligt.
Jag försökte övertyga Martin att ge mig hans bilnycklar medans Pinar och Josse mobbade Mats för allt, speciellt för hans längd=) Och sedan försökte de tända på hans bil.
Johan och jag retades med en kompis till johan som vanligt.
Pinar flörtade också med en av poliserna i välsviken och sedan igen inne på shell. Hon underhöll de flesta ochde var många roliga skratt.

Senare på natten Ringde Jocke och ville träffas, så vi träffade han en sväng och samtidigt vi träffade han så mötte vi Mio och hans pappa. Fan vilken störtskön pappa. Hans pappa ville ha med mig och pinar på efterfest:P hehe
Baily trillade i kanalen senare på natten oxå, så han ska badas snart. Men först ska jag åka och köpa McD=)

Detta var nog en av de bästa helgerna någonsin. Pinar och jag mot världen<3

Men ärligt, ska du bara höra av dig när du är i närheten där jag bor, alltså varannan vecka, så vill inte jag ha något med dig att göra.


XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: