justbeccca

Helgen

Kategori: Allmänt

ja ni denna helg började inte så jävla bra.
För det första så var jag vaken hela natten till fredagen, sen vart de ut till skolan en sväng. Sen hem till mamma och bloggade lite, ner till stan med kläder till Pinar, upp till josse (syrran) och slappa, och på vägen hem till henne när jag klev av bussen så vek sig mig vänstra ben bakåt, så jag har hoppat på krykor hela helgen. Eller ja inte precis hela,igår kväll (Lördag) fick ajg för mig efter nån cider och något glas vin att mitt ben var bra så igår kväll/natt sket jag i att använda kryckorna och gick utan det. idag få jag ju känna av det, så idag är mina bästa vänner mina kryckor och jag har ont i händerna, och armarna. Usch
mer på fredagen var vi hos johanna som fyllde år, jag var as trött och ont i knät, sen gick josse och jag hem och där somnade jag först och sedan josse, senare på natten väckte dom mig för att åka och köpa mat=)

Lödagen:
Josse och håkan väckte mig efter de hade varit och besiktat cossin. Båda kom in stutsandes i vardagsrummet med leende på läpparna och var överlyckliga att den gick igenom. Sen vart de bara bara att göra sig i ordning och åka ut till bergvik. där var vi i några timmar, sen skoghall och satte i dumpen i bilen och jag tror håkan fixade med ladd trycket också. Josse hamnade på sjukhuset med en kompis som hade ont i ryggen. vi andra åkte hem och började dricka lite. och sedan vid halv tolv åkte vi ut och åkte lite. var i kil ev sväng. Mats körde så länge han orkade, efter som lillen har ont i foten:P haha
Mattias var med igår, och igår fick han sova i sängen och jag i soffan, rätt ska vara rätt. hih Hoppas du har hade en bra kväll i alla fall.

Nu ska vi snart åka ut till min Faster Anna och gratulera för idag är det hennes födelsedag.

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: