justbeccca

grillning och födelsedagsfirande

Kategori: Allmänt

kom ju då hem sex imorse och gick och la mig, sov till först kvart över elva. Då hade Baily bestämt sig att han ville ut. Så vi var ute i en halvtimme och gick.  Kom hen kvart i tolv och gick raka vägen in i sängen. Sov igen till tjugo över fyra. Kvart i fem hämtade Josse och Håkan mig och vi åkte ut till Anna och Stefan, då Stefan fyllde år i torsdags och vi skulle fira han idag, med grillning och sånt=) Och jag kan ju bara säga, trots att pråmen är stängd och såld, får jag äta kockens mat ändå=) haha inte många som kan säga de. Världens bästa och goaste mat.
Vi åt kycklingfilé och en massa annat. Sen till efterrätt chockladpudding och kaffe. Vissa drack vin, vissa cider och jag och de andra som var bakis idag+skulle köra drack coca cola.
Baily top sig ett varv i vattnet och i vassen. Medans Ina fick vara i bilen, då hon löper. Eller ja de turades omvem som fick vara lös och vem som fick sitta i bilen. Rätt ska vara rätt.
Åkte i från dom vid nio någon gång, hamnde på shell och träffade johan en sväng, sen var vi ut till skoghall till båthuset. Då Håkan skulle hämta något. Sen blev de ut till örsholmen och släppte Baily så han fick leka av sig. Josse satt i bagaget och rökte, håkan log och sov praktiskt tagen i förarsätet och jag satt i baksätet och sjöng, im yours:P haha tror de höll på att dö, min sång röst är inte så bra längre, speciellt inte efter i fredags natt. Sjöng ju sing star på fyllan på morgonen. Men det var roligt, jag dör ju inte av att inte kunna sjunga. hehe men de är synd om de andra som får lyssna.
Nu på kvällen kom Mats en sväng så vi satt på gården och rökte och snackade lite.

Nu blir de sängen, kanske ta med datorn och somna till en film. Det märks i morgon hur jag gjorde.

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: