justbeccca

igår och idag

Kategori: Allmänt

Gårdagen:
Åkte faktiskt ut till skolan igår, fasten med tjugo över elva bussen. Skulle ju då lägga till en till linje jag hade tänkt att söka. Men när jag kom dit berättade läraren att de stängde allt 12. Så jag vart ju måttligt nöjd.
Åkte tillbaka in till stan med Pinar vid tjugo över ett. Då fikade vi, täffade folk. Fikade igen jag och Dalal kollade på när Pinar och en till spelade biljard:P hehe
Kvällen blev de en fest på norrstrand med tre sköna snubbar;) hehe Pinar, jag och Andreas hade en brottningsmatch, vilket jag både ser och känner av idag. Har blåmärken och ont i kroppen idag. Men får skylla mig själv.
Men som alltid när jag har varit ute och festat så får jag aldrig bakfylla så idag igen är jag på partyhumör.

Denna dagen:
Käkade frukost med Pinar halv tre på McD, sen blev de en kaffe på waynes med pinar och carro.
Vid fem typ åkte jag med Josse och H¨åkan ut till norra fältet och kollade på olika bilar och träffade folk. Eller ja det rättaär väl att jag fick sitta i Mats bagageluka och titta på folket som gick förbi:D hehe
Nu väntar josse och jag på att Mia ska komma förbi på kaffe och sedan på att Mats ska höra av sig, för vi ska leka med Mats ikväll. Och jag har en dejt med hans bagageluka.

Ne nu blir de en rök med josse och sedan lite kaffe

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: