justbeccca

Film

Kategori: Allmänt

Bröllopsduellen är nog en av de bästa "tjej" filmerna jag sett. Vette fan varför, men jag har helt enkelt bara fastnat för den. Det är nog min nya favorit film, min förra var ju En djävulsk romans. men den gick la sönder. Inte så konstigt kanske. Med tanke på att jag kollade på den minst tre gånger i veckan under 4års tid;) hehe
Sen har vi ju klassikern French kiss, den är ju underbart skön den också=) hehe

Nej nu blir de att slita sig från bloggen och krypa ner i min underbart goa säng och kolla på filmen någon gång. Har ju inte ens börjat se på den igen=)

Ja just de har äntligen hittat min käre batteri laddare, så nu laddas batterierna till kameran=) tråkiga är ju dock att jag måste på något sätt fixa en ny sladd eller hitta den gröna saken man kopplar in i datorn. Men de tar vi imorgon, eller något annat årtionde. tog ju nästan en hel vecka att hitta laddaren och ändå låg den där jag går förbi flera tusengånger om dagen. Hur blind är inte jag då

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: