justbeccca

Fika med de bästa

Kategori: Allmänt

Denna dagen har varit rätt skön. Pinar ringde mig typ tio över ett förut och bad mig komma in till stan och hålla henne sällskap tills hon skulle åka till Mattias. Men de blev att vi båda åkte ut till han för att sedan ta med han till stan.
Hos Mattias drack vi kaffe och snackade om allt mellan himel och jord:P
Vid sex åkte vi in till stan och hem till mig,hos mig blev de mer kaffe och en massa snack med syrrorna:D
Sen bar det var bort till slussen för att kolla lite=) men där var det inte så roligt denna gången.
Så vi gick in till stan för Pinar och Mattias skulle ta bussen hem vid halv åtta..

Nu sitter jag och lyssnar på mamma och carro som har en disskution om livet och människor. Haha
Den är ganska så intressant, men inget för mig att vara med i.

Lite bilder från idag
mattias

Dessa två är några bland de bästa vänner som finns, älskar er för dom ni är



XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: