justbeccca

Dagens Sanning

Kategori: Allmänt

Jag vet att jag är elak, jag är född elak. Men egentligen vem är inte i grund och botten elak?

Alla är eller har varit elak någon gång, då de har skyddat sig själva. Man har skaddat människor man älskar,man har sårat människor man inte känner. Men är men så himla elak då?
Är man elak när man säger sanningen?
 Jag vet att jag är inte ute efter att såra någon, utan jag är bara rakt av ärlig mot alla. Gillar inte jag någon så gillar jag inte den. Svårare än så är det inte, men jag dömer inte folk, utan jag ger alla en chans att visa sitt riktiga jag. Jag bryr mig inte om rykten eller vad de har gjort för något innan de lärde känna mig. Utan de jag bryr mig om är hur de behandlar mig.
 Jag kan erkänna jag har problem med tjejer jag inte känner, därför har jag mest bara killvänner. För att jag är nog lite för "Bitchig" av mig, jag har STORA problem med såna tjejer som kräver för mycket uppmärksamhet och såna som måste stå i centrum konstant. Men alla har fortfarande en chans att visa att de är jordnära.


Men nu ni får de fan ta och bli den där ciggen och sedan blir de att vandra bort till pappi och hämta min påfyllning till mobilen;) för att jag har världens underbaraste pappa<3

XOXO// Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: