justbeccca

dagen

Kategori: Allmänt

Försov mig idag, inte så jävla smart. men men. tog bussen tjugo över tio och var i skolan tio i elva. Gick då upp till min lärare och snackade med henne och fixade nytt schema. Så nu har jag hemstudier hela veckan lång, tuom mellan 09:45 -11:15 på onsdagar. Då blir de till skolan och visat vad jag gjort. De blir toppen;)

Har kollat lite smått efter lägenheter i göteborg nu på eftermiddagen och väntat på tiden ska gå fortare, ska ut och springa snart hade jag tänkt. Om mina ben orkar, har ju vart ute och åkt inlines en liten stund idag. Men upptäckte vid CCC att jag inte har åkt på hur länge som helst, så dom som jobbade där idag fick sig nog ett gott skratt i alla fall. Men de bjuder jag på. hehe

Sen har alla mina kära systrar varit här idag och hälsat på och min faster, hennes man och min underbara lille kusin<3
Har kollat efter lite jobb också som jag ska söka;) Tack för tipset pappa föresten. Det är så bra att ha en pappa, som har kontakter;) hehe

men nu blir det till att börja lite med skolarbetet så jag hamnar bra i tidsplaneringen=)

Här kommer det några blider på mig och mitt hjärta<3
Killen kommer jag dock inte ihåg hur han lyckades övertala oss att vara med på bild, för som jag minns de sa vi nej, men tydligen minns jag fel.



XOXO
//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: