justbeccca

Bråttom

Kategori: Allmänt

Jag har varit lite smått upptagen de senste dagarna. Har inte heller haft tillgång till internet eller dator.
Jag har haft mycket roligt i alla fall under dessa dagar.
Har umgåtts med Mats, Mattias, Pinar, Andreas, Josse, Håkan och Carro.
Mest med Mats och josse och håkan. Men de har varit underbara dagar. Dock mer famåt kvällen, då jag inte vaknar förens vid tre.

Idag har jag fikat med Andreas, Tjafsat lite med Mattias oxå, han kom upp till mig och josse på eftermiddagen.
Nu blir de ut till båthuset och koll på när de ska fixa med bilen. Sedan blir de nog att träffa Andreas och slås lite:P haha
 
Jaja en bättre uppdatering får komma när jag har tid. de stressar mig här.

Plus min dag är förstörd, när jag träffade dig. måste du existera?!!! Du förstör inte bara mitt liv, utan alla andras oxå. försvin här ifrån. Alla skulle må så jävla mycket bättre...


XOXO//Bambii

Kommentarer

  • Carro säger:

    Jag trodde att du skulle med för att hjälpa till?! Men då vet jag...

    2009-05-22 | 20:25:08
    Bloggadress: http://saintsof.blogg.se/

Kommentera inlägget här: