justbeccca

blond igen

Kategori: Allmänt

Nu snart blir de till att färga håret blont igen. saknar verkligen mitt blonda långa hår. Men idioten som jag är har ju då klippt bort typ två decimeter så nu är de ju inte så långt.

Sen missade jag Desperate Housewives idag:(
de är inte så jävla rockigt. Men får kolla reprisen på söndag. Min käre hyresvärd Dan och hans underbara lille poffs var här förut när de var, så jag var för upptagen med annat. Käkade pizza med han och mamma och mammas ex. Sånu blir jag väl fet, haha eller inte!!



Skulle ju ha åkt till rud på kvällen vid åtta för att kolla de nya krop laget i handboll träna. Funderar att hänga på. men Både jag och Stiiine sov, så de blev inget med de. Kommer en ny tisdag nästa vecka.
Ska nog gå ut och springa imorgon, om vädret tillåter det. Annars blir de att ta vovven och ta bussen till rudsskogen och gå på promenad där med han;)


Har också redan börjat nu att leta lägenhet i göteborg, bättre att vara ute i tid denna gången. Har hittat en student lägenhet i partile, men får se om.
Funderar också på att skaffa en egen här i stan, nu när jag antagligen ska börja jobba och sånt, så kanske man ska passa på och flytta samtidigt. Få ordning på sitt eget liv. hehe
Men de märks vad som händer.

Nu borde jag sova, ska ju upp om några timmar. men ska först ut på en sista cigg och sedan blir de att bomba sängen och somna till bröllopsduellen.

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: