justbeccca

7 maj, slussen

Kategori: Allmänt

Idag var det den första träffen vid slussen, så från och med nu fram tills augusti någon gång så är de träff vid slussen varje torsdag.
Det var så där mycket folk, med tanke på att de inte har varit så bra väder så kan jag faktiskt förstå att det inte kom så mycket folk. Men jag fick ändå se min snygging, så jag är nöjd =)
Träffade min förredetta chef också. Det är ju han som har hand om slussen och båtbussarna. Jobbade för han i sommras med att öppna och stänga slussarna. Fick jobbet, fasten jag var lite salongsberusad på anställnings interjuven=) men det är inget som han märkte av, tror jag.

Nu sitter jag här vid datorn och funderar på om jag ska plugga eller om jag ska hitta på något annat. har så mycket energi,så jag funderar på att gå ut och springa istället. Syrran och hennes kille kommer snart,så får se vad dom ska hitta på. Men för tillfället i väntan på dom såblir de att kolla efter jobb.

Zee Ya

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: