justbeccca

veckan som gått

Kategori: Allmänt

Tisdagen, det var en okej. Blev hämtad på kvällen av mitt hjärta. Vi hade besök en av kompis till henne. men jag somnade vid halv fyra:P hehe

Onsdagen, då ringde läraren på morgonen och sa att jag inte behövde komma till skolan. de andra skulle på studiebesök på brandstationen. Så jag fick vara hemma och slappa. vi var och hämtade bilen hos smulans pappa. J.L var och hämtade oss på bellevue och körde oss hem till mig. där kom hennes pappa och hämtade oss och körde oss till bilen. sen var de full fart. vi var över allt. skrev lappar till folket som hade tvättstugan, så kläderna i satt fast där hela natten:P sen var de hem till mamma, vilade en stund och sedan till Johanna och Daniel på födelsedagskalsas. Daniel fyllde år:P  sen vid halv elva kom hjärtat och hämtade mig. hon kom precis från åmål då. Hade varit och firat hennes pojkvän. senare på natten fick vi ett samtal att köra några till åmål. så vid tolv hämtade vi upp dom och åkte till åmål. Sen tankade dom bilen halv full..

Torsdagen, var i skolan och sen vid typ halv fyra drog vi till åmål och hälsade på. Träffade lite folk, var hemma hos en kompis till hjärtats pojkvän och var på promenad med vovven och sedan kollade vi på film hos han. Vilken gård han bor på. lätt att jag skulle kunna på där;) Sen åkte vi hem. var i stan igen vid typ halv ett. Åkte till shell och träffade folk och hade allmänt trevligt.

Fredagen, var inte i skolan. Mådde inte så bra. var typ hemma hela dagen. var ner till stan en timme och hämtade kläder, för jag skulle vara hundvakt hela helgen..

Lördagen, fikade med en kompis och följde hem hem till han för att se hur han bodde. mycket mysig och trevlig lägenhet.

så nu vet ni lite i alla fall som hänt under veckan.. de har hänt mer, men de får komma senare.

Pz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: