justbeccca

trötter

Kategori: Allmänt

Gud denna dagen har verkligen inte varit som jag tänkt mig.
Började med att jag försov mig. Sen klev jag på fel buss till skolan, så jag fick gå från skoghall centrum, istället från mörmon skolan. Inte så jävla rockit.
Hann inte käka frukost hemma, inte lunch i skolan och sedan fanns de inget gott i cafeterian. Bara en massa dret.

men tog en kaffe och sedan gick jag på lektion, som vanligt blev lärarna förvånade när de fick syn på mig. Jag kanske borde börja gå till skolan och vara där på varje lektion. Inte gå dit när jag känner för det.
Men jag tycker de är trevligt att vara i verkstan med håkan och alla andra;) hahaha eller sitta i cafeterian med Miken.
 
Hann inte ringa smulan idag. kom hem lite försent för de, så jag får ringa dig imorgon. Har ditt nr och sånt nu, så nu blir de enklare.
Pratade med mitt hjärta förut och hon var ute på upptäcktsfärd:P heheh Men jag älskar dig gumman<3

Men nu ska jag fortsätta driva med Robin och lyssna på musik.
Är inne i en period av Rihanna, förra veckan var de Beenie Man. Sen så är de ju lite andra låtar.. Men men that´s life.

Jaja ska hoppa i säng nu och sova en sväng innan jag ska upp igen, börjar bli extremt förkyld. Imorgon blir de att skälla på lärarna, vilket jag börjar bli expert på. hehe

Pz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: