justbeccca

träna?

Kategori: Allmänt

Sitter här nu igen och funderar på att gå ut och springa igen. Är så jävla arg nu igen, de kommer i intervaller..


Det finns två personer i hela världen jag behöver just nu, den första S.D och den andre M.N
Ni två är dom enda man kan lita på till hundra. Jag saknar er så mycket och jag vill bara kunna prata med er nu.. eller ja en av er kan jag ju faktiskt ringa. hmm att jag inte tänkte på de. Men Steven är den som jag egentligen verkligen vill ha tag på. som jag känner jag måste snacka med. Dret att du ska försvinna hela tiden ur mitt liv.
ne nu ska jag slänga iväg ett sms till min andre käre vän och sedan byta kläder och ut och springa av mig min ilska som jag har..

Måste  bara säga att Mike är den bästa som finns.
Ska försöka hitta några bilderna från tiden i nian:P hittar jag dom så lägger jag ut några här, ska ni få se på fan:P hehe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: