justbeccca

Tänk en gång.....

Kategori: Allmänt

Tänk att man kan känna ett sånt stort hat mot folk man en gång älskat. Tänk att man en gång älskade en människa som är värre än djävulen själv.

Den gången är förbi och jag tittar bara framåt. Att slippe se och höra din röst är de bästa som hänt mig. Att känna den värmen vänner och familj kan ge utan dig i närheten är de bästa som finns. Att känna sig fri och göra som man själv vill är något som jag inte viste ens fanns under den tiden. Men tiden är förbi och jag tittar bara framåt. Mitt liv känns så mycket lättare nu, att slippa dina lögner, dina grejer och helt enkelt dig är något som känns så underbart. Mitt liv har en mening och mitt liv uppfylls av annat än dig.

Så nu packar jag min väska och lämnar denna tiden med dig, jag har äntligen lämnat dig bakom mig och tänker aldrig mer blicka bakåt för att se hur de gått för dig. För sån bra syn har jag inte, du ligger aldeles för långt bak för att ligga inom mitt synhåll. 

tänk att man en gång älskade en människa värre än djävulen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: