justbeccca

som spöken

Kategori: Allmänt

Det finns en person som hela tiden dyker upp i mitt liv som ett spöke, varje gång jag har bestämt mig för något som dyker människan upp. De är ungefär som ett spöke.
Jojag vet att mina val kanske inte alltid är dom bästa, men bara för de behöver jag inte stöta på denne varje gång jag gjort ett val...
Men denna gången kanske jag slipper detta.


Dagen:
umgåtts med syrran och hjärtat hela dagen..
uträttat en massa saker.
varit en helt underbar dag,som avslutades med syrrans pojkväns mat;) så extremt goooood mat.

Helgen:
fregdagen, bellevue+umgås med hjärat M och T.
lördagen, hjälpa till med flytten från bellevue sen hem och sov hela lördagen tills söndagen
söndagen, sov till först sex, sen elva, ut med hunden och sen sov igen och på kvällen var ute och gick med syrran och hennes boy+hunden.

Måndagen:
Fick veta hur påskhelgen ser ut. ser faktiskt fram emot de, komma bort här ifrån. Ska bli en roligt helg förhoppningsvis, om jag inte från andra ideér för mig och stannar hemma eller åker någon annanstans,som tex. göteborg;)

Imorgon:
skolan, plugga, städa och SOVA

Torsdagen:
Skolan, laga mat, åka till klarskoga och kolla på syrrans sista handbolls match för denna gången..

Helgen:
får jag ta och återkomma med. beror på hur jag mår på fredagen.får se om de blir nått skojj, eller om jag bara ska sova hela denna helg istället:) de låter som en bra idé

Men nu ska jag faktiskt gåoch lägga mig. är så trött att jag håller på att kollapsa..

Pz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: