justbeccca

skolan

Kategori: Allmänt

 Så sitter man här i skolan igen, första lektionen. Ska skriva ett arbete inom religion. Ganska så tåkigt och jag har ingen lust, vill bara sova igen. plus att jag är röksugen:( fasten jag ska snart ner till cafeterian och leta upp M igen och sitta och snacka med han:) världens bästa person. men nu ska jag försöka få tag i steven och snacka lite med honom, för de behöver jag.. eftersom M.N inte svarar....
 
 Snackade lite igår med min kära moster, jag kan inte förstå hur du tänker när du kanske tar tillbaka han. Men men ditt liv, ditt val. Men jag finns alltid här och både du och lillan vet vad jag gör om det händer igen. De lovade jag ju er:)

 Måste bara säga detta i fredags när eveline och jag var på score så var min favorit polis där, och om inte ska han snacka med mig. Hehe han känner igen mig tack vare en jag var tillsammans med en gång i tiden. Men han gratta mig och snacka lite, sen fick jag en kram.

 Imorgon får man se vad som händer.. kanske ut, kanske inte. vet ej om jag har någon lust till att gå ut..
ne nu ska jag gå och leta upp miken och snacka lite och bara slappa:P hee
 
 pz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: