justbeccca

skolan och livet

Kategori: Allmänt

Sitter i skolan nu och pluggar, eller ja just nu fuskar jag ju och skriver här. Men jag kände att jag inte har skrivit här på länge;P Hehe
Hela klassen är ute på promenad, men de tänker inte jag följa med på. Inte en chans i helvete. De snöar som fan ute och de blåser.. Blir bara grinig..

Slutar om typ tre timmar, då ska jag hem, klippa klorna på Baily, packa lite kläder och sedan åka till hjärtat och sova där i natt. ska bli mysigt.. Får se vad som händer ikväll..
ringa några viktiga samtal också måste jag göra, men nu tänkte jag ringa och störa hjärtat. Förhoppningsvis svarar hon när jag ringer..


Sen står man ju inför en massa jobbiga val nu. eller ja just nu är de bara ett. återkommer om de någon gång. Får se vad som händer och sker;) hehe


Pz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: