justbeccca

Sitter här igen nu

Kategori: Allmänt

    Så då sitter man framför datorn igen, lite smått tråkigt ibland. Jag är extremt uttråkad. Väntar på att höra något från hjärtat och sedan josse och hawk. Får väl se om jag hinner till bellevue innan mitt busskort slutar funka. Annars blir de väl åka med till kil och kolla på handbollen:P hehe

    Dan var här förut och hämtade Sigge, och berättade samtidigt att vi kan kolla på hockeyn ikväll här hemma. Han hade bytt ut någon kanal mot nian;) de kallar jag schysst hyresvärd.
 
   Skolan idag var okej, runt två tiden blev de bråk mellan några killar, så en av dom blev hämtad av ambulansen. Detta sker inte ofta på hammarö. Men nu var de tydligen tvungen att hända. Att killar aldrig fattar att våld inte löser något. blir så trött på sånt..

    Ne nu ska jag hitta på något, egentligen har jag saker att göra hela veckan. Men nu gick luften ur mig och jag känner inte för något. Men Blir i alla fall ut och springa sen. Har inte sprungit sen i torsdags:( blir lite besviken på mig själv. Men men ibland får man slappa till det. hih
 
Pz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: