justbeccca

saknaden är stor

Kategori: Allmänt

Hittade precis kvittot på när vi tog bort våran rottweiler Nelson, 1999. har inte grinat så här mycket på länge.
gud vad jag saknar denna hund, han kanske inte var så snäll mot alla och speciellt inte andra hundar. Men han var min ängel och minnena med han är något bland de bästa som finns. Att se kvittot gjorde riktigt ont. kvitto får man för att man vill kunna lämna tillbaka saken. men att få tillbaka dig går inte. jag förstår inte varför vi fick de, jag vill inte heller förstå. Men du var mitt allt.
Sen var jag inne på travsport.se och såg att Mike fortfarande var reggad:( blev inte så glad när jag såg de. Visst men kanske inte tar bort de, men ändå. han var ju min.
Den dagen allt hände vill jag bara ska försvinna. de är minnan som är fast brända i huvudet på mig. Jag vill bara göra den dagen ogjord, då hade jag kanske haft dig längre. Att se någon lida så som du gjorde var/är det värsta för mig. Du var hela min värld och jag skulle ge allt för att få tillbaka dig. Men jag har alla andra minnen och jag ser dig dagligen här i mitt rum.


Till minne av Counts Mike och Nelson

Kommentarer


Kommentera inlägget här: