justbeccca

oliver<3

Kategori: Allmänt

Ja nu är men där igen. lite smått grinig, övertrött och egentligen bara vill till mitt hjärta. Men måste plugga klart och måste kämpa på här nu.
Men just nu känner jag bara en massa ilska och vet inte riktigt vart man ska göra av de. Kan ju inte gå ut och springa mitt i natten igen. de orkar jag inte.
sitter här och knaprar påmina olivsorter och fetaosten. tänkte försöka gå ner ett kilo, har ju under förra året gått upp ett kilo, de vill jag inte ha kvar. mina kläder börjar bli lite små för mig.. de går jag inte med på:P hehe

men nu ska jag skriva vidare påmitt arbete en stund till och sedan hoppa i säng.ska upp om 6timmar igen.. dreet, bara en massa dreeet:S usch.

Jag håller med Stiiine, killar är bara skit.

pz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: