justbeccca

Ny vecka, nya saker att se fram emot

Kategori: Allmänt

Då var de måndag igen. Lite smått trött idag, men inte så mycket. Sitter i skolan just nu och bara tråkar. slutar om 40min, de ska bli skönt. hem och äta riktig mat:P hehe

Förra veckan ringa jag smulan, så nu blir de att åka till örebro någon dag framöver och hälsa på hos henne, ska bli riktigt roligt. var skönt att höra hennes röst och höra hur hon mådde. sen har jag pluggat, sovit och uunder helgen umgåtts me folk:P
Fredagen hela dagen med josse, hawk och carro.
Lördagen firade vi Ina som blev åtta och direkt när jag kom hem var de bara ut med baily en sväng och sen kom hjärtat, hennes kille och lillebror och hämtade mig. så var med dom, elle jag rättare sagt hjärtat hela lördagskväll/natten. de andra två bytte bil och hade annat för sig.
söndagen var jag i kil en sväng och kollade på handboll, sen på promenad med hjärtat och vovvarna. Sen tog jag ett bad och innan tio somnade jag, super skönt. vaknade självmat tio i sju i morse. riktigt skönt.

ne nu ska jag fortsätta skriva mitt arbete så jag blir klar någon gång och kan börja på något nytt:) hih

Kommentarer


Kommentera inlägget här: