justbeccca

Nu börjar de

Kategori: Allmänt

Så nu har jag ansökt till lumpen, nu är de bara att vänta på brevet och resten, så får man se om de blir något:)
Ser verkligen frem emot de. Jag och en klasskompis ansökte nu idag, då mitt hjärta inte verkar vilja längre. jag vill inte vänta hur länge som helst.

Slutar om en kvart då blir de ner på stan med mammsen och leta doppresent till lillen:) Ska på dop på söndag för min lille kusin, Arwid. Efter stan blir de hem och fortsätta plugga och sedan ut och springa. nu jävlar ska jag ligga i:)
Är på mycket bättre humör idag:) så idag kan jag nog inte bli arg eller grinig.
Är extremt glad för att byta nr och antagligen byta stad snart:)

men men nu ska jag stänga ner här och röra mig mot skåpet och bussen.

Pz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: