justbeccca

hundvakt

Kategori: Allmänt

Har då min hyresvärds lille poffs här nu. haft han sen två. Dan skulle på hockey och frågade mig så snällt om jag ville ha Sigge och för mig är de som alltid okej att passa lillen.
Men skojja inte vad hunden gått upp i vikt:P hehe han har bleve skit tung..

händer mer idag då? jag funderar på att ringa upp håkan och säga att jag följer med till garaget, pappas snygga granne kanske är hemma;) hehe nej men ärligt, att hälsa på pappsen är ju faktiskt skojj.
jag är faktiskt väldigt stolt över mig själv för igår. Vist jag kanske var lite elak mot en person. Men den jag var ute efter egentligen lät jag faktiskt få vara ifred. Men hade jag druckit mer igår hade jag nog flugit på henne. usch gillar inte fjortisar som ljuger. men orka ödsla tid på henne, tydligen är hon sån som person och jag förstår inte hur folk kan vara vän med henne. Hon är ju som sagt inte någon riktig vän i mina ögon.

Om ett tag kommer väl en föredetta vän hit med lite grejer, förhoppningsvis kommer hon. man kan ju alltid hoppas i alla fall.
det var ju något årsen man såg henne och hon har inte haft tiden till att lämna av grejerna för ens idag (antagligen).
Men inget mer om de.

Nu ska jag försöka få tag på smulan och sedan fundera vidare på om jag ska med håkis:) hehe
ha de bra.

Pz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: