justbeccca

För dig min vän, hjärtat mitt

Kategori: Allmänt

Jag vet att livet inte alltid känns lätt. Jag vet att livet har en massa mot gånger. Det du känner just nu, den ilskan och den sorgen, den kommer att försvinna. Det kan ta några år, men den kommer försvinna.
Jag vet att din barndom inte var den lättaste och att det hände grejer som du inte kan styra över. Men om du ser förbi dom grejerna och ser framtiden har du all chans att bli lycklig och att göra det du vill ha gjort. Ditt hem känns inte längre som ditt hem, du vill egentligen bara inte finnas. Men hjärtat det är ingen bra utväg, tänk att du kommer gå miste om så mycket och så mycket vi går miste om, om vi förlorar dig.
Jag finns alltid här vid din sida och det har jag alltid gjort. Du ÄR en del av min familj och de kommer du alltid att vara. Du får komma hit dom helgerna du vill. jag vet hur mycket stöd du behöver och hur mycket du behöver känna dig trygg och vid liv. Tro mig hjärtat de kommer du att göra. När du inser hur älskad du är, när du inser att allt dåligt som hänt kan ge något bra i slutet ändå.
jag vet att du behöver mig och jag kommer att finnas där, du är en person som är extremt viktig i mitt liv och jag tvekar inte en sekund på att hjälpa dig. Du betyder för mycket för mig.
 
Hjärtat mitt kom bara hem igen så löser vi allt ska du se. Annars kommer jag till dig, jag ser till att hamna där du är och så tar vi oss ur detta  tillsammans. Du är värd för mycket för mig att låta dig försvinna sakta men säkert.

Älskar dig<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: