justbeccca

dagen

Kategori: Allmänt

Skolan sög, fram tills sista timmen, så Salam kom och satte sig hos mig och carro och var social:) De var mycket trevligt.
Carro och Håkis kom vid strax efter tolv och vi blev kvar till strax innan fyra tror jag.
Det var väldigt trevligt att sitta och snacka med er idag i alla fall.

Nu på kvällen har jag kollat på världens bästa film, i mina ögon. Dom som har hund kan förstå varför den är bra:)
Marley and Me värd att se. har skrattat och gråtit som bara den när jag kollade på den. Jag kan bara säga tänk om Baily hade varit så. HJÄLP vad hade jag tagit mig till? Men dom har rätt, ger man hunden sitt hjärta, så ger den dig sitt hjärta. En vän för livet.

Ska skriva ett till inlägg snart igen, måste bara samla mig lite och den är riktad till bara en person i hela världen.
men ska tänka lite nu och kolla vidare.

Pz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: