justbeccca

Allmänt om livet

Kategori: Allmänt

Så nu var lovet slut då, skolan idag. Nätt och jämt man orkade upp. Med tanke på att de var någon nämner inga namn som skrev sms med mig i natt och tjatade om sin mobil:S usch vad grini jag var igår.
Sen kan väl jag också säga att jag var väl inte speciellt snäll tillbaka, men jag skrev ju att jag sov och att jag inte hade den med mig och att jag inte var hemma. men inget mer om de.

Bor fortfarande hos Eveline, vilket är underbart. Jag har nu då dom senaste dagarna börjat träna, så jag är ute och springer på kvällarna och sedan går vi på promenad med Diva i skogen. Vilket känns väldigt bra.

Men nu ska vi röra på våra arslen igen gå vandra hemåt med vovven:) hehe

uppdadering kommer om ett tag igen:)

pz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: