justbeccca

vart ute en sväng =)

Kategori: Allmänt

Kom hem för en stundsen. har varit ute en sväng. Åkte med Josse och Håkan och handlade och sedan till skoghall för att hämta värktabletter till Josse. Hon har feber och är dålig, stackars liten
Sen åkte vi hem och bäddade ner henne och Håkan och jag åkte till Shell och sa hej till Markus och Evsan och Diva.
Nu är jag hemma och sitter på msn, samt bloggar och läser papper från försäkringskassan.
Jag har världens idiot diskution på msn med en snubbe. Ärligt, tror du att jag gillar dig och att jag skulle tycka minsta synd om dig för att de är slut mellan er? Du har i mina ögon betet dig som ett svin mot henne under dessa år. DU är inte värd något i mina ögon och jag kan säga det till dig: Skyll dig själv. Du är inte värd henne.
Herregug, ge upp någon gång. MIn åsikt om dig tänker jag inte ändra på, det spelar ingen roll hur mycket du försöker förklara dig i mina ögon är du ett omoget svin som inte vet hur man beter sig i förhållanden. Lev med de!!

Nu ska jag fortsätta läsa mina papper och sluta ödsla tid på denna idioten på msn.
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: