justbeccca

Grattis till oss

Kategori: Allmänt

Grattis Mamma på 44års dagen och Grattis till mig på 18års dagen:)

Haft eb hitils ganska slapp dag, Vaknade vid sex i morse. Somnade igår vid tre, var ute till kvart i två i natt och körde Evelines pappa till kil fram och tillbaka:) han är skit rolig.

Idag kom josse och Håkan hit på morgonen och gav mig och mamma frukost, jätte gulliga. Baily var nog mer lycklig är mamma och jag, för han är lite små kär i Håkan:) Men det var super mysigt. Sen körde dom mig till skolan så jag var där vid halv tio, var där till halv två idag. jag jobbade in tre raster så jag fick gå tidigare.

Imorgon blir de utgång, vet ej vilka som ska med, eller ja jag tror de blir de i alla fall. Familjen har hemligheter  om min födelsedag:P

men ska äta lite nu, pz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: