justbeccca

Äntligen fredag

Kategori: Allmänt

ja då var det fredag igen, snart har ytterligare en vecka gått. Men denna veckan har varit rätt fin. Just nu gör jag kaffe, ska hoppa in i duschen snabbt och sedan gå ut och sätta mig på gården i solen.
Sen så kommer min mr hemlig hit en sväng snart, får se vad som sägs och så.
Glömde säga detta jag ringde min Mattias för en stund sen och hans biljett hem är nu bokad, så på söndag klockan 23.20 ska jag möta upp han vid busstationen och han ska sova hos mig =) yippi vi har sååå mycket att prata om.

Ikväll blir det till Hyn och fira Evsan som fyllde 20 i tisdags.. Mycket trevligt och skoj *=) dock kan jag inte dricka då jag vägrar att hoppa över tabletter och vägrar dricka med dom tabletterna. Jag vill ju inte leka med mitt liv. SÅ jag måste köpa dricka och ta med mig, tror de blir ramlösa citrus och coca cola. Två extremt goda drickor. hihi
Nej nu blir de duschen.
Pussisar på de

XOXO
//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: