justbeccca

Äntligen efter längtade måndag

Kategori: Allmänt

Idag är de då min efter längtade måndag. Jag har luggit i sängen nästan hela dagen. Gick upp när Josse ringde och bad mig komma ut på en cigg. Sen övertalade jag henne när de började störtregna att hon skulle komma in på kaffe, men då fanns de inget kaffe hemma. Så vi satte oss och drack vatten med is i. Det är ju så himla gott.
Jag har väntat hela dagen på att Mattias ska ringa någon gång, då han skulle komma hit, vi har ju inte setts på flera veckor. Tänk vad tråkigt man haft utan sin bästavän, eller inte!! haha Men jag har faktiskt saknat honom.
Ja just de glömde att att berätta i fredags natt vid kvart i fem fick jag ett sms av en kompis. hehe väldigt gulligt faktiskt. Först så ringde han och jag svarade inte, ändå jag var vaken så orkade jag inte med fulla människor.
J- Hej, förlåt för att jag ringde när du inte svarade. puss
Haha fan vad skön han är.

Jo som ni vet är det ju min efter längtade måndag och idag så ska jag iväg och göra en hemlig grej. Som jag inte vill skriva här för att jag inte vet hur de blir och jag hatar motgångar.
Sen så kan jag berätta en till grej som faktiskt gick som jag ville. Jag fick gymnasieförvaltningen att ta in mig på handelsprogrammet =) så nu ni jävlar. hehe Jag får nästan och bara nästan alltid som jag vill.
Vill ni veta vad min käre mami sa till mig igår när vi pratade om allt möjligt som hänt nu. Hon frågade mig varför jag inte blir politiker för när jag väl lägger ner mig i något så ger jag mig inte förens alla förstår att jag har rätt.
Mitt svar tillbaka var: Jo det kanske man ska bli, vill man bli en smart tjuv utan att alla märker det så ska man ju bli politiker. För är de några som tjänar mycker och kommer undan med mycket är de just precis politikerna.

Men från de ena till de andra, nu ska jag hoppa in i duschen, fasten innan blir de något att äta.
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Grattis gumman!!!Vad jag blir glad för din skull!

    2009-08-10 | 21:11:57

Kommentera inlägget här: