justbeccca

Varför 28 mars?

Kategori: Iphone

Varför måste just allt jag skulle vilja göra vara lagt antingen den 27-28 mars eller den 28-29 mars.. 
Jag blir ju totalt knäpp på detta. 
Velar helt ärligt mellan högskoleprovet och freestyle instruktörsutbildningen!!! 

Trodde aldrig denna dagen skulle komma. Så jag måste bestämma mig fort vad jag ska välja. Jag behöver dock finna någonstans där man kan provgöra ett tidigare högskoleprov, som dessutom blir rättat automatiskt. 
Det skulle göra mitt val så mycket lättare. Veta liksom vilken nivå man ligger på. Om jag behöver studera i mängder inför det, för de hinner jag inte denna vår.. Så ja, just nu är jag så sur över att just datumet 28/3 ens existerar!

Och ni tänker säkert nu, det är ju självklart du ska välja högskoleprovet. Låt mig då säga så här: 
Om högskoleprovet är skitsvårt och jag ej är förberedd, så är det inte värt något alls i år för mig. Jag kan då inte använda det vid ansökan till utbildningar.. 
Vilket då hade gett mig samma resultat om jag valt instruktörs utbildningen, som kommer skänka glädje i alla fall. 
Och kommer jag inte in på den utbildningen jag vill till hösten, så kan jag alltid göra en sak jag vill och det är att lära ut denna sport. 

Jag har lite att fundera ut. Vet någon av er en sida där man kan testa sig på ett tidigare högskoleprov, speciellt mattedelen, för det är den som stoppar mig i mina tankar just nu. 
Skriv gärna det i kommentarer. 

Jag har redan listat mig på bostadssidor, för att kunna få chans till bostad direkt om jag kommer in. Även börjat leta hundklubbar i närheten, för stt hamna på rätt ställe. 
Dock ser/låter det inte ljust för just klubbar. De som svarat mig beskriver klubbarna på ett sådant sätt att de inte är i närheten av det jag söker efter. 
Självklart kommer jag träna på min nuvarande klubb, på helger och de vardagar jag är hemma. 

Sörmon hundklubb har verkligen satt ribban för vad jag söker efter hos andra klubbar. Vilket gör det svårt, speciellt i den delen nör man skriver: 
"Inga grupperingar"
Tydligen är det svårt stt släppa in nya medlemmar i grupper... 

Så kommer jag in på den utbildningen jag vill, så kommer jag med största sannolikhet träna på en grus eller fotbolls plan på vardagar och tracka mina nuvarande medlemmar på Sörmon att träna med mig på helgerna :-P 
Jag kommer hänga på dem som Akhela hänger på Atos :-D 

///Becca 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: