justbeccca

Nästan hela veckan

Kategori: Iphone

Dagarna bara går iväg, trots att de känns sååå långa så känns de ändå sååå korta. 

I tisdags kom den nya baracken till klubben som vi köpt in av Skanska. Det är verkligen så fin och bra. Så nu ska vi försöka på styrelsemötet slå våra kloka huvud ihop och komma på hur vi ska göra med den invändigt. 
I och med detta så fanns det ingen köksdel i, och detta fixade min svåger Håkan med att fråga sin föräldrar om deras gamla kök som bara sitter i båthuset. Självklart skänker dom det till klubben. Så vi får välja själva vad vi vill ha från det 😁

I onsdags välte Akhela ut min varma choklad mugg över mattan, under soffan och i soffan. Så jag fick trotsa min onda arm och lösa situationen, för att rädda både matta och fyra soffan.. 
Det har kostat och kostar mig fortfarande en sån högnivå av smärta att inte ens min medicin(citodon) fungerar.. 

Annars sitter jag och knåpar på lånelistan till klubbens böcker, läser affärsjuridik och irriterar mig själv över hur dum jag var med allt i onsdags med olyckan.. 
Allt som har med dator att göra fungerar inte så bra för mig. 

Har dessutom bett instruktören i Kristinehamn om att välja datum för privatlektion med mig och Akhela någon gång i oktober 😁 Så jag verkligen hoppas på honom. Jag måste hitta en bra tränare för att få den rätta kunskapen och komma upp på Akhelas nivå. För jag känner att jag själv inte är på hennes nivå just nu. 

///Becca 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: