justbeccca

Priser

Kategori: Iphone

Akhela fick först HP och BIR i första omgången i ringen. Sedan var det drygt 4 timmars väntetid på gruppfinalen.. 
Allt hade ändrats pm dessutom. Akhela 10 månader stod mot vuxna hundar, vilket inte känns helt okej. Hon har inte en chans emot dom. Men jaja tänkte jag. 
I gruppfinalen blev hon BIG 4! 😁 
1:an var 5år, 2:an 5år och 3:an 2år. 
Så, så här i efterhand kändes det inte riktigt rättvist att en junior ställdes mot vuxna hundar. 
Och som domaren sa till alla som inte blev bra placerade: mer träningen. 
Ja det är klart. Men ge juniorerna en ärlig chans.. 
Skit samma, jag är skit nöjd med Akhelas presterande och hanteringen gick som smör! ☺️
Hon var lugn och sansad både inne och utanför ringen. 
Buren var ett toppen köp och jag tror mycket hjälpte att det luktar Silla i buren. 
Akhela fick två rosetter till, ett HP papper och diplom, där de uttrycker sist: trevligt temperament! 😁 viktigaste av allt, enligt mig 😊 
Rosetterna har funnit sin plats på rosettgallret(som nu måste utökas). 

Nu är vi fruktansvärt trötta här hemma och ska krypa ned i sängen. 
Tack till alla ni som kom idag, alltid lika kul ☺️
Imorgon ska vi anmäla oss till våran första officiella utställning, Västerås den 26-27 april. Ska bli så kul! Förhoppningsvis få ställa Akhela mot andra weimisar 😉 



David har snyggare bilder på sin telefon, men ingen av oss har orkat efter vi kom hem att fixa över dom till mig. Så ni får helt enkelt nöjja er med detta. 

///Becca 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: