justbeccca

Beslutsångest

Kategori: Hundar

Jag har såååån beslutsångest. 
Blev erbjuden att köpa en släde för 2000kr någon mil ifrån mig. 
Men en släde kan man ju enbart använda när det finns snö, vilket det gör nu. 
Men min sambo sa klart ocj tydligt till mig att jag får välja, en kickbike eller en släde. 
För att köpa båda på kort tid blir för dyrt. 
Han tycker jag ska välja kickbiken, då vi har barmark största delen av året. 
Kan ni hjälpa mig? 
Vad ska jag välja? Menar det är ju mängder med snö nu här i Karlstad. Men kan det räcka med skidor iår? 
Och jag köper mig en kickbike till att börja med. Åh! Helst av allt vill jag ha båda!! 

Snälla hjälp mig! 
///Becca 

Kommentarer

  • lisa säger:

    Jag skulle, som din sambo säger, satsa på kickbike! Om ni inte bor högt uppe i Sverige förstås? Men tänker att större delen av året så är det ju oftast barmark. En kickbike kan man väl köra även om det är blött o slaskigt har jag för mig ? En släde enbart om det är snö.

    2014-02-01 | 16:25:52
    Bloggadress: http://www.redcanine.weebly.com/blogg.html
  • Team upp med tassarna! säger:

    Kickbike! Köp en släde till nästa vinter? :)

    2014-02-02 | 17:26:13
    Bloggadress: http://uppmedtassarna.weebly.com

Kommentera inlägget här: