justbeccca

2. Andra husdjur

Kategori: Hundar

Då var det dags för nr 2 på listan som är Andra husdjur. 
Som det är just nu ägar jag bara dammråttor utöver hundarna. Dels för att David är allergisk men även för att jag har inte något intresse i att ha andra djur. Visst dagen vi bor i hus på en gård kommer väl någon katt flytta in hos oss. Men innan dess så kommer det inte ske. 
Man jag har däremot ägt:
Hamstrar(många)
Katter(2 plus några bebisar)
Kanin(1)
Hundar(4som familjen haft/har)
 
Har även haft häst, men den bor ju inte med mig och jag anser inte det som husdjur. Utan ett husdjur är ju något som delar hem med en. 
Så denna fanns det nog inte så mycket att skriva om. Ni får hålla ut tills nästa nr kommer. hihi 
Så länge kan ni få njuta av en bild på Akhela som idag till varje pris skulle ha all uppmärksamhet :P 
 
 
 
 
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: