justbeccca

Hemmet återställt

Kategori: Iphone

Hann inte skriva idag igen, för när jag skulle det fick jag veta att David satt på tåget hem. Så det var bara att börja städa, tvätta och bädda om. Jag har ju hundarna i sängen på veckorna när han ligger borta på jobb och det är så mysigt! :-) så när han kommer hem så måste jag bädda om så han inte får världens allergichock. 

Denna gång var Atos super glad att se David och har verkligen passat upp på honom. Kan även vara så för att David är sjuk och Atos är en otrolig människokännare.
När vi kom hem så åt vi och halv nio somnade alla fyra. David gick och la sig eftersom han inte mår bra och frös, jag själv var så fruktansvärt trött och frös(varit vaken sedan halv sju) så jag la mig också, tänkte en halv timme blir bra sömn. Ptf, vaknade 23. Blev en sista promenad och nu är det dags för sängen igen. 

Imorgon är det hundpromenad åt jobbet och sedan bara vara hemma :-) ska göra mig ett försök imorgon med att skriva. En del av inlägget är klart, så det borde hinnas ;-) 
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: