justbeccca

Mycket hänt

Kategori: Iphone

Det har skett mycket sedan jag skrev sist. 
Vi har tränat för första gången för domaren och instruktören Ingemar Roselin i Kristinehamn. De tillfället är helt klart värt ett eget inlägg. 
Så det kommer komma upp ett om det. 

Sedan har jag varit i Falkenberg i helgen som var, tordag till söndag. 
Firat min systersons 1 årsdag(han fyller om två helger). 
Träffat mammas nya valp, Ebba 8,5 vecka. 
Umgåtts med min familj och bara avnjutit. 

Sedan har vi julpyntat hemma, tränat hundar, läst ut en av böckerna i uppfödare serien och snart två andra. 
Tar det långt och skönt och nu läserjag  även en bok mamma köpte till mig i helgen.

Lite av allt som hänt. 
Kommer mer sen, nu måste jag åka. Ska till tisdagsträningen på en gammal skola och passitivitets träna Akhela. 

///Becca 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: