justbeccca

Fredag, dagen innan helg!

Kategori: Iphone

Har jobbat nu på förmiddagen, så jag passade på igen som vanligt på fredagar att ensamhetsträna Akhela. Självklart är ju Atos hemma med henne. Blev mycket förvånad när jag kom hem och kikade igenom filmen som spelades in när jag tränade henne. Hon har på 3H och 30min låtit sammanlagt 6min! Mami är sååååå stolt över henne!!! :-D 

Nu har jag två super trötta vovvar här hemma, ska ta och krypa ner en sväng i sängen och vila. Sedan ska vi ta en skogpromenad :-) 
Sedan är det dags för plugg igen. Har verkligen noll lust med det, men ibland så måste man. 
Ni som har lika fint väder som vi har, tycker jag ska gå ut och njuta av det fina höstvädret. Ta en promenad och avsluta med en fika. Super mysigt!! :-D 

///Becca 

Kommentarer

  • Julia säger:

    Det hade varit jättekul om du skulle vilja delta i våran tricktävling på våran blogg :) Man kan även vinna ett pris.

    http://teamcrazypaws.blogg.se/2013/september/tricktavling-2.html

    2013-09-20 | 16:09:50
    Bloggadress: http://teamcrazypaws.blogg.se

Kommentera inlägget här: