justbeccca

Mycket lek

Kategori: Hundar

Har faktiskt hamnat i rastgården varje dag denna vecka. Utom idag, hinner inte då jag jobbar mitt på dagen.
I måndags kom en husky vid namnet Grim dit. Super söt kille, som fann Tia och sprang runt som bara den :-)
Husse var dock inte så glad när Grim ville göra valpar med Tia. Men det syntes på han att han var uppspelt och vad brukar uppspelta hanar göra? Jo jucka. 

Igår onsdag, kom det en stooooor grandis vid namnet Obelix. Super söt och go. Han funkade bra med alla våra 8 hundar som vi brukar vara där med. 
Han skulle börja komma oftare när vi var där, för att hans grandis funkade så bra med våran flock och han hade riktigt roligt :-) Det var super roligt att se en så stor hund leka med ja, en hund i Akhelas storlek. 

Idag blir det som sagt inget lek, då tiden inte fanns och David behövde bilen för att hinna hem snabbt till vovvarna och eftersom jag blir hämtad av min chef så är jag ju inte i behov av bil.

Måste bara säga att jag älskar att sitta i rastgården, kolla på hundarnas samspråk. Sitta och prata med underbara vänner om allt mellan himmel och jord. Ja det finns inte mycket som slår det. 

Ha alla en toppen dag idag :-) 
///Becca 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: