justbeccca

Vecka 3 dag 21

Kategori: Iphone

Idag är Agnes inne på dag 21 och alltså vecka 3. Så roligt och spännande att jag snart spricker! :-)
Vi tänkte att till helgen åka upp och hälsa på, ska bli riktigt trevligt. Det är en sån bra familj :-)
Veckan efter flyttar vi ju och det är ju påsk och även Elmia, som vi kanske åker ner till på kvällen om Mazdan är klar. Så det känns bra att åka och hälsa på innan allt är igång.

När vi väl flyttat in, så ska det målas om i varje rum(gräsliga färger!) och allt ska fixas i ordning. Så vi har lite att stå i och ja, det kommer inte tas lugnt i att då ordning. Eftersom vi bott i ett hem vi inte vill bo i, så känner vi att det är extra viktigt att få ordning där fort och bara njuta av livet på ett helt annat sätt. Det blir en ny start på detta underbara liv! :-)

Dagen idag har bestått av att umgås med Carro och David först, en fika stund på Ikea. Sedan släppte David av mig och Carro på Bergvik och där mötte vi upp Anna och Arwid(fast och lilla kusin). Vi gick runt och kikade i affärerna och avslutade med fika.
Sedan handlade Carro och jag på Maxi. Under all denna tid en massa prat om allt möjligt.
Sedan åkte vi faktiskt buss hem, första gången för mig i år. Jag åker nästan aldrig buss, så fick köpa en tur krona så de gjort om att man måste registrera sig för att betala med sms, och det är antingen faktura eller kontokort. Skit dåligt. Jag tjänade ju på att åka på mitt simkort... Fruktansvärt missnöjd!

Väl hemma hos mig blev de mera prat, hjälp med att förstå en sista uppgift och fixa den. Så nu är den inskickad och vi hoppas på att det är rätt. För ingen fattade faktiskt vad det var jag skulle göra..

Nu är Carro hemkörd och jag ned myst i soffan med mina tre grabbar. Bästa som finns+familjen <3

///Becca
(((P.S Ollie håller på att lära sig slalom mellan benen, nöjd matte!! D.S)))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: