justbeccca

Underbara lördag

Kategori:

Inte nog med att det är lördag, solen skiner och livet känns så där extra bra. Ni vet den där guldkanten är frammen idag.
Vaknade imorse av en helt underbar doft från köket. David hande varit och handlat frukost, som blev våfflor :-) Sedan en kaffe som avnjutades på balkongen samtidigt som jag pratade med älskade mor.
David hade packst tre kartonger i köket på morgonen, så jag vet inte riktigt vart jag ska börja nu.. Eller jo, badrummet och även börja städa där. Ska även packa om en kartong, då jag inte tror den håller.
Men jag är glad för det hjälpen från David imorse, för då kan jag ta det lite lugnare under dagen. Men min planering blev rubbad nu jue :-/

Har kört David till hans mor och innan det var vi på biltema och handlade lite. Sedan ut till hans mor där hundarna fick springa lösa och leka. Ollie fick samtidigt inkallningsträning. SÅÅÅÅÅÅ duktig är han!!!!
Nu ligger Ollie och tuggar sönder den nya leksaken och Atos tittar på folk vid ICA i fönstret. Tror det är de Atos kommer sakna mest när vi flyttat.





Ha en underbar dag nu alla och njut av solen, vem vet den kanske inte stannar länge...
Jag ska kika in på CDON.COM och kolla efter en bok jag ska beställa hem som födelsedagspresent från Johanna och Nile. När den ä här så har jag alla böcker jag vill ha. Eller ja, några till ska jag även köpa. Men dom är det inte bråttom med.

///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: