justbeccca

Underbara fredag

Kategori:

Sitter och tittar på när grabbarna här hemma lekar. Älskar verkligen att titta på dom, med en kopp kaffe och se hur kul dom har ihop. Både Ollie och Atos njuter av varandras sällskap och dom är verkligen perfekta för varandra. Det ser dock lite roligt ut när Atos hoppar upp i soffan för att få leken lite lugnare och Ollie ställer sig och drar i Atos ena baktass. Hahaha! 
 
Igår så packade jag väldigt mycket här hemma och ska fortsätta idag när David kommer hem. Är lite smått krångligt att packa och ha koll på Ollie, som mer än gärna packar upp det jag packar ner! :P 
Men idag ska köket få en näst sista omgång, sista blir samma dag vi flyttar. 
Passade även på att tvätta igår med(gjorde det i förrgår) och var även en sväng till Bergvik med mina älskade systrar. Sedan var vi förbi Hööks för att kolla på den nya hundförarvästen, men de hade inte fått in den än, utan den kommer veckan efter påsk, så då ska jag tillbaka. Tänkte jag ska hinna kika på andra innan det, och kanske även när vi är nere i falkenberg stanna till på Engelson och kika lite. Kanske är så man finner något roligt där. 
 
David stuckade foten igår, så jag var helt hundra på att jag skulle få fortsätta allt här hema själv. Men nej då, han är lika vrång som mig, så han gör saker ändå. Han gick på promenad med hundarna igår och fixade här hemma med handtaget som vi var tvugna att fixa hit innan vi flyttar. 
Idag så jobbar han, trots att han borde ta det lugnt med foten och vi ska som sagt packa också.. Han är så smart den där...
 
Satt igår och tittade på lite kort och just nu saknar jag sommaren och även spårningen. Jag vill sååååå gärna ut i skogen i några timmar och greja, lägga spår, spåra, leka i grusgropen. Jag verkligen saknar det! 
Kan någon förklara för mig varför i hela världen behövs vildsvin i våra skogar?! 
Dom bara förstör och är ivägen... 
 
Idag ska även helgen planeras, så vi får med allt som sak med i den. Så som Davids andra jobb, bilgrejande, hälsa på Agnes med familj och packa. Sedan har vi allt de där extra, ni vet, infallen man får för att göra något. Skulle även om vädret tillåter vara gott med grillat :) 
 
Nej, nu måste kaffet fyllas på i den tomt ekande koppen! :) 
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: