justbeccca

Svar till kommentaren

Kategori:

Hade fått en kommentar tidigare idag angående mitt inlägg "sanningen om hunden som hoppade på Atos". 

Jag tänker faktiskt ödsla tid på att svara på dessa urbotade påståenden om detta. Utan jag rekommenderar dig att prata med ägaren själv, då jag faktiskt kom på att ni två är vänner. Du kommer få höra ett och annat om mig, precis som mina vänner fått göra genom denna människa. 
Jag har rätten till min åsikt och jag tycker som det står i det inlägget! Med tanke på att ägaren inte är tyst om sina åsikter om varken mig eller min hund, så tänker inte jag vara tyst längre om mina åsikter heller. 
Vill du inte läsa mina åsikter rekommenderar jag dig starkt till att inte läsa min blogg heller. 
 
Jag har starka åsikter om båda ägaren och hunden och åsikterna om varken hunden eller ägaren blev inte bättre efter påhoppet. Ägaren har enbart ansvar gällade sin hund, och enligt mig har inte ägaren fullföljt sitt ansvar om att berätta för mig att hunden hoppar på andra hundar i närheten av barn. 
Som tur var förstörde inte hunden så mycket, men för en kompis hund förstörde den totalt vid möten av schäfrar. 
 
Nu har du fått ditt och resterade kan du som sagt ta med en ansvariga ägare! 
För övrigt välkomnar jag dig hit och trots detta är det alltid kul att veta vilka ens nya läsare är. 
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: