justbeccca

Skypa

Kategori:

Sitter och väntar på att Carro ska ringa på skype, så vi kan prata lite och sedan ska jag faktiskt prata med Baily(mammas hund). Ska bli roligt att se honom, har inte sett han sedan i julas. Eller ja på bilder, men inte i verkligheten. Så skype är det närmaste verkligheten man kommer när de bor 40mil här ifrån. 
 
Eftre samtalet ska jag om David är hemma, åka in till stan och dels köpa Echinsgard innan mötet och sedan gå på mötet. Så jag hoppas han är hemma lite innan tre. Annars får jag handla efter mötet. Det är fruktansvärt jobbigt att hosta och ha ont i halsen. Hostan gör att det gör ont ända ner i lungorna typ. Som tur är så har jag inte vaknat så mycket i natt av hostan och inte heller under morgonen. Antagligen för att jag sov så gott med värmedynan under mig. Annars hade jag nog vaknat några gånger :P hehe 
Hoppas att detta hjälper nu i alla fall, ska även köpa apelsiner så jag får i mig mer vitaminer. 
 
 
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: