justbeccca

Röjar Ralf

Kategori: Iphone

Gud vilken bra film! Tycker den har fina budskap och är klart värd var enda sekund.
Ja som ni kanske förstår så kikar jag på film på taben varje kväll/natt nu. Så jag kommer ikapp lite i film världen. Helt underbart gött är de :-) Man liksom bara klickar hem en film och sedan kikar på den, oavsett vart jag än är.

Kvällen har bestått av tv tittande med Alexandra och David. Sedan skickade jag iväg David för att köpa kebab, då jag var så fruktansvärt hungrig och inte ett dugg sugen på tacos idag igen.
Efter maten åkte Alexandra och jag iväg för att hämta Josse i skoghall som lämnar bil till sina svärföräldrar. Dock var hon fortfarande på Autoclean och jag visste att vi hade avfettning och svampar i bilen. Så då passade jag på att tvätta av den gula också. Kanske inte det smartaste när det blir minus på nätterna, men det var inte så kallt nu och bilen behövde det verkligen. Så jag körde på det. Fick hjälp av både Alexandra och Josse, ska nästa gång ta
med Alexandra igen och ha en kurs i tvättning av bil. Det är alltid läskigt och konstigt att använda högtrycks maskin de första gångerna. Jag kommer fortfarande ihåg känslor när man tryckte på handtaget och hela jävla manicken fick ett eget liv! Herregud paniken man kände då.

Jag kan fortfarande säga att jag är så grymt nöjd med Atos nya halsband. Han är sååååå SNYGG i det! En bild på honom i det får ni imorgon. Nu får bi nöja er med bara en bild på halsbandet.

Mer imorgon så kommer Josse hit på eftermiddagen och ska hjälpa mig med att ta ner gardinerna och gardinstängerna och lite sånt. Skönt att få lite hjälp med saker. Tänkte även försöka mig på att putsa fönstrena redan nu. Så det inte blir så mycket till helgen.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: